Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE
Jeżeli otrzymałaś/otrzymałeś towar niezgodny z opisem lub uszkodzony, skontaktuj się z nami niezwłocznie. W ciągu 10 dni od kontaktu powiadomimy Cię o postępowaniu reklamacyjnym. Jeżeli reklamację rozpatrzymy pozytywnie, to wyślemy nowy lub oddamy pieniądze, w zależności jaką opcję wybierzesz.
Jeżeli reklamacja okaże się niezasadna, poinformujemy Cię o tym i uzasadnimy decyzję w ciągu 10 dni.
ZWROTY
Na zwrot towaru masz 14 dni kalendarzowych.
Jeśli zdecydujesz się na zwrot, odeślij do nas przedmiot wraz z formularzem odstąpienia od umowy. Sprawdzimy stan produktu i jeśli nie będzie nosił oznak użytkowania oraz nie będzie uszkodzony, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
Jeżeli Twój zwrot zostanie odrzucony, poinformujemy Cię o tym w ciągu 7 dni, na adres mailowy, z którego było dokonane zamówienie oraz zwrócimy towar.